Theresa's Mixed Nuts: Wordless Wednesday ~ Hershey's Fun

Tuesday, July 5, 2016

Wordless Wednesday ~ Hershey's Fun




Allison having a little chocolate fun in the Hershey's store on our last trip to Chicago :)



37 comments:

  1. I swear I'd probably faint there, and I'm not even a big chocolate fan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It smells amazing in there. I just wanted to bottle up the chocolate scent and bring it home with me!

      Delete
    2. I know, I grew up next to a chocolate factory, remember? :)

      Delete
    3. I remember :) I am sure the scents you got when the wind hit were much better than the store. I am sure the the processing of the chocolate smells more divine than the finished product.

      Delete
  2. lol The Hershey's Store - bringing out the diabetic in us all

    ReplyDelete
    Replies
    1. Well, if it's gonna happen, no better way to get it than by scarfing down Hershey's lol :)

      Delete
  3. I love the Hershey's store. I stop in every time I am in Chicago.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Us too! We just can't pass through without a quick stop.

      Delete
  4. I'd love to go to the Hershey's store. I would flat clear that place out!

    ReplyDelete
  5. ha! I would take #1, and my son would take the #2 item. You could get such a bellyache there!

    ReplyDelete
  6. OMG! Death by chocolate has never looked so good! I could spend all day there. I would come home with so much deliciousness.

    ReplyDelete
  7. How nice. You all look like you had an amazing time.

    ReplyDelete
  8. This is my kind of store. It looks like you had a lot of fun.

    ReplyDelete
  9. Oh how fun! We visited the hershey store in Niagara Falls, Canada and I was in heaven. This looks like such fun! - Jeanine

    ReplyDelete
  10. Aww, that must have been fun. I know I'd be excited to be surrounded by chocolate.

    ReplyDelete
  11. The photos of your daughter are hilarious. I showed them to my daughter and she said that would be her!

    ReplyDelete
  12. We have a Hershey's Chocolate World here in Las Vegas and had a fantastic time visiting. Definitely perfect for someone like me with an endless sweet tooth!

    ReplyDelete
  13. Ok, I am pretty sure that would be a dangerous store for me to go into!

    ReplyDelete
  14. Every time I visit NYC I head to the Hersheys store there. We always have a great time. Looks like you had fun too

    ReplyDelete
  15. I would love to eat that Kit Kat bar. They are my favorite. I will have to check out the Hershey store.

    ReplyDelete
  16. My family would have a hard time pulling me out of there. My love for chocolate is pretty intense.

    ReplyDelete
  17. I want that huge KitKat. My son will surely love to have a day in this place.

    ReplyDelete
  18. You have included some very fun pictures here!
    It looks like you guys enjoyed yourselves very much.

    ReplyDelete
  19. Oh goodness! Reminds me of when I went in the Hershey's store in NY! Good times! Looks like that's what y'all had, as well!

    ReplyDelete
  20. That's is super fun! We went to Hershey park in PA and it was a sweet fun time, too :)

    ReplyDelete
  21. Omg that kit Kay bar is pretty epic!!!!! I need one of those in my life lol. Yes THAT big ;-)

    ReplyDelete
  22. That does look super fun! I have a friend that has the last name "Hershey", so of course when they went they took cool photos too. :)

    ReplyDelete
  23. This looks so fun! I would love to visit. That is a massive kit kat bar!!

    ReplyDelete
  24. Very fun. And your baby is no baby anymore. Look at her looking so grown up!!

    ReplyDelete
  25. Haha that would be fun to see those massively big products.

    ReplyDelete
  26. I just took my kids and Girl Scouts to Hershey for the first time last month. It was pretty awesome.

    ReplyDelete
  27. Wow, I want to have a tour in one of the Hershey's store. I saw a picture of my nephew in a giant Hershey bar!

    ReplyDelete
  28. Wowzers, that's one giant candy bar! Looks like a fun place to visit.

    ReplyDelete
  29. And they say size doesn't matter! Ha! Check out those KitKats!

    ReplyDelete
  30. LOL, now that's a Kit Kat bar size for me!! I want to visit it too.

    ReplyDelete
  31. Those giant chocolate bars are too much fun! My kiddos would love that candy store!

    ReplyDelete

Thanks for your comments! I appreciate every one of them :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...